Lietojot šo mājaslapu, Jums ir iespēja pieņemt mājaslapas sīkdatņu izveidošanu un iespēja attiekties no mājaslapas sīkdatņu izveidošanas (ja vien Jūsu pārlūkprogramma nav iestatīta nepieņemt sīkdatnes). Jums jāņem vērā, ja atspējosiet noteikti nepieciešamās sīkdatnes, tīmekļa vietne nevarēs darboties pilnvērtīgi.

01 65 pamatskola.jpg
02 65sk.jpg
SākumsKarjeras izglītība

 

Aktuālā informācija par mācību procesu

  • 1.-4. kl. skolēni uzsāk mācības attālināti

  • 5.-12. kl. skolēni turpina mācības attālināti

 

Matemātikas un tehnoloģiju jomas nedēļas ietvaros, skolēni piedalījās olimpiādēs, konkursos “Sudoku – 2021” un “Ķengurs”, taisīja origami “Kubs”, krāsoja ģeometriskus ornamentus un meklēja interesantus un radošus risinājumus, piedaloties fotokonkursā “Es un matemātika”.
Matemātikas un tehnoloģiju jomas nedēļas ietvaros, skolēni piedalījās olimpiādēs, konkursos “Sudoku – 2021” un “Ķengurs”, taisīja origami “Kubs”, krāsoja ģeometriskus ornamentus un meklēja interesantus un radošus risinājumus, piedaloties fotokonkursā “Es un matemātika”.
Arī šogad, neskatoties uz attālināto mācību procesu, mēs varējām realizēt mūsu skolas tradīciju - Lieldienu koks! Paldies mūsu skolēniem, viņu vecākiem un skolotājiem!   Saulainas Lieldienas!
Arī šogad, neskatoties uz attālināto mācību procesu, mēs varējām realizēt mūsu skolas tradīciju - Lieldienu koks! Paldies mūsu skolēniem, viņu vecākiem un skolotājiem!   Saulainas Lieldienas!
5.a klases skolnieci Valeriju Vavilovu  ar veiksmīgu piedalīšanos Rīgas pilsētas 71.matemātikas olimpiādēPaldies skolotājai Maritai Bobrovai
5.a klases skolnieci Valeriju Vavilovu  ar veiksmīgu piedalīšanos Rīgas pilsētas 71.matemātikas olimpiādēPaldies skolotājai Maritai Bobrovai

Oktobrī 6.a, 7.a un 8.a klašu skolēni devās izglītojošās ekskursijās, kas veltītas karjeras izvēlei Ventspilī un Cēsīs.

Katrs ceļojums ir neliels apkārtējās pasaules un sevis izpēte.

Ventspilī ekskursijas laikā skolēni varēja izlemt, vai viņus interesē gida un muzeja darbinieka darbs. Planetārijā skolēni ieguva priekšstatu par astronoma darbu, kā arī novēroja fiziskās un optiskās parādības. Savukārt pēc “Lembergas cepures” skolēni ieguva priekšstatu par ainavu dizainera, arhitekta un celtnieka darbu.

Cēsīs skolēni bija iespēja iepazīties ar dažādu vēsturisko atjaunojumu režisora un organizatora darbu, ar restauratora un muzeju darbinieka darbu. Apmeklējot kamieļu parku „Rakši”, skolēni iepazinās ar uzņēmēja darbu lauku tūrisma jomā, uzzināt, kādas specialitātes ir nepieciešamas, lai organizētu un vadītu šo nozari.